John Deere Gator Forums banner

Sprzęgło piszczy po naprawie u dealera

3.9K views 58 replies 6 participants last post by  Thistle Killer  
#1 ·
Pozdrowienia dla wszystkich. O godzinie 12:00 na moim XUV 560E miałem problemy z silnikiem, które okazały się być podobno wygiętymi popychaczami i przepaloną uszczelką głowicy. Podczas gdy dealer to naprawiał, kazałem im wymienić pasek napędowy CVT. Całkowita szkoda: 1300$.

Po powrocie to cholerne coś piszczało, skrzeczało i wyło jak banshee. Dealer powiedział mi, że to może być tylko sytuacja docierania paska, więc jeździłem nim przez około 12 godzin. Brak poprawy. Trudno było również wrzucić i wyjąć bieg, co nigdy wcześniej nie było problemem.

Tutaj na Gator Forums zasugerowano, że pasek CVT mógł zostać zamontowany odwrotnie. Więc ponownie rozmawiałem z dealerem i wysłali mechanika i rzeczywiście - pasek został zamontowany strzałkami skierowanymi w stronę tyłu pojazdu zamiast w stronę przodu. Mechanik to poprawił i wydawało się, że działa OK - przez mniej więcej czas, jaki potrzebował, żeby wrócić do pracy... Potem znowu pisk jakby było opętane przez złego ducha.

Do tego czasu byłem dość zniesmaczony dealerem, ponieważ moja maszyna nie była "opętana", kiedy ją oddałem, a teraz była. Więc, zgodnie z hipotezą, że pasek zamontowany odwrotnie może być zrujnowany, zamówiłem pasek OEM JD, ten sam numer części co zalecany, taki sam jak zamontował dealer.

Cóż, właśnie dzisiaj zamontowałem ten pasek, po wydmuchaniu wszystkiego sprężonym powietrzem i wyczyszczeniu kół pasowych środkiem do czyszczenia hamulców. I to coś wciąż krzyczy.

Więc, co zostaje, problem ze sprzęgłem? Źle ustawione koła pasowe? Dlaczego dealer miałby pobierać 15% kosztu pojazdu za naprawy, a następnie odsyłać go do klienta wyraźnie niesprawnego? Gdyby po prostu wrzucili to w bieg, zauważyliby, że jest to trudne do zrobienia i usłyszeliby hałas wyjący przez ich warsztat jak pociski artyleryjskie na Omaha Beach w D-Day.

Więc, jaki jest najlepszy sposób, aby teraz podejść do dealera? Bo jestem przeklęty, jeśli mam marnować dni i dolary, próbując to sam naprawić. Mam zbyt wiele innych rzeczy do zrobienia. Do tej pory byłem cierpliwy i przyjazny, ale to coś przekroczyło już porę spania. Potrzebuję cholernej maszyny do wiosennych prac, zanim Oklahoma się nagrzeje. A ostatnim razem dealer trzymał to coś prawie miesiąc. Czy miałbym prawo poprosić o darmową naprawę, biorąc pod uwagę, ile mnie to wszystko kosztowało czasu i irytacji?

Wielkie dzięki. Wszyscy byliście dla mnie tak dobrzy w przeszłości, dając trafne rady. Nie mogę wystarczająco podziękować wszystkim.
 
#3 ·
Wygląda na to, że sprzęgło główne nie zwalnia w pełni paska. Być może nowy pasek jest nieco szerszy lub krótszy? Zastanawiam się, czy istnieje jakiś biuletyn na ten temat? Może Seth będzie wiedział.
Być może masz rację co do sprzęgła. Zmierzyłem szerokość obu pasków suwmiarką. Nowy jest szerszy o 1 mm (0,04"), a oba wydają się mieć identyczną długość.

Mam instrukcję techniczną dla 560E, ale irytująco nic nie mówi o sprzęgle. W instrukcji obsługi jest więcej, ale za mało, aby zdiagnozować źródło hałasu. Google A.I. mówi, że sprzęgło można nasmarować, ale nie mam pojęcia jak, gdzie i jakiego rodzaju smaru użyć.
 
#5 ·
Myślę, że brak włączania lub wyłączania biegu wskazuje na to, że sprzęgło nie zwalnia paska. Ponadto sprzęgła są suche. Nie używaj smaru.
OK, bez smaru. Dobrze. To jeden czynnik wyeliminowany.

Chciałbym wiedzieć dokładnie, jak działa ten konkretny CVT. Znam podstawy, ale nie szczegóły. Więc kiedy mówisz "zwalnianie paska", nie do końca mam w głowie obraz tego, co się dzieje. Wiem, że gdy dwie skośne płyty jednego zestawu zbliżają się do siebie, płyty drugiego zestawu oddalają się od siebie, i to właśnie tworzy "przełożenie", ale bez prawdziwych kół zębatych z zębami, tylko pasek napędowy jadący po skośnych powierzchniach płyt.

Czy więc mówisz, że może to być przypadek, w którym jeden zestaw płyt nie otwiera się, gdy drugi zestaw się zamyka, lub odwrotnie?

Czy wiesz, czy te rzeczy mają łożyska oporowe?

Doceniam wkład. Nie jest łatwo "myśleć jak maszyna", prawda?
 
#6 · (Edited)
Brak łożyska wyciskowego.

Podstawowe zastosowanie obciąża, aby przesunąć główne koła pasowe razem, gdy wzrasta prędkość obrotowa silnika. Sprężyna powrotna przeciwdziała tej sile, aby otworzyć koła pasowe z powrotem, gdy prędkość silnika maleje. Jeśli występuje zbyt duże tarcie, sprzęgło może nie powrócić do pełnej pozycji otwartej i umożliwić sprzęgłu utrzymanie kontaktu z paskiem.

Nie ufaj, że założyli właściwy pasek. Sprawdź sam schemat ilustracji części, zwracając uwagę na wszelkie przerwy w numerach seryjnych.


Czy jesteś pewien, że koła pasowe otwierają się całkowicie? Powinna być szczelina między głównymi kołami pasowymi a paskiem.

Team Industries ma dobry film wyjaśniający, jak działają. Zaproponuj wyszukanie i obejrzenie.
 
#8 ·
Podstawowe zastosowania ciężarów polegają na przesuwaniu głównych kół pasowych razem w miarę wzrostu obrotów silnika. Sprężyna powrotna przeciwdziała tej sile, aby otworzyć koła pasowe, gdy prędkość silnika maleje. Jeśli tarcie jest zbyt duże, sprzęgło może nie powrócić do pełnej pozycji otwartej i pozwolić sprzęgłu na utrzymanie kontaktu z paskiem.

Nie ufaj, że założyli właściwy pasek. Sprawdź sam schemat ilustracji części, zwracając uwagę na wszelkie przerwy w numerach seryjnych.

Czy jesteś pewien, że koła pasowe otwierają się całkowicie? Powinna być szczelina między głównymi kołami pasowymi a paskiem.

Team Industries ma dobry film wyjaśniający, jak działają. Sugeruj wyszukanie i obejrzenie.
Dzięki, 200mph. Jesteś skarbem narodowym.

Doskonały film. Dzięki. To pomaga mi zrozumieć, co dzieje się wewnątrz CVT. To skomplikowane!

OK, przejdźmy więc do listy. Po pierwsze, pasek. Próbowałem dołożyć "należytą staranność" i dwukrotnie sprawdziłem wybór dealera "UC29593", o którym strona internetowa JD, a także różni dostawcy, powiedzieli, że jest to właściwy pasek dla mojego 560E, PIN 1M0560EAVJM011358, i jest to zgodne z powyższym adresem URL, który mi podałeś, który prowadzi do tej zamiany części, co wszystko się zgadza. Mamy więc właściwy pasek napędowy.

Po drugie, wspominasz o szczelinie między głównymi kołami pasowymi a paskiem. Nie jestem do końca pewien, co to znaczy. Oto zdjęcie obu kół pasowych, gdy dźwignia zmiany biegów jest w położeniu neutralnym:
Image


Nie piszczy na biegu jałowym, tylko w H, L lub R. Umieszczenie go w jednym z tych biegów daje taki sam obraz przy niskich obrotach, z wyjątkiem tego, że obraca się sprzęgło główne, wtórne nie i piszczy. Niestety, nie mogę zrobić ujęcia pod obciążeniem, żeby ci to pokazać, co prawdopodobnie byłoby pomocne. Jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że nie widzę żadnych pękniętych sprężyn ani niczego oczywistego.
 
#7 ·
Pozdrowienia dla wszystkich. O godzinie 12:00 na moim XUV 560E miałem problemy z silnikiem, które okazały się podobno wygiętymi popychaczami i przepaloną uszczelką głowicy. Podczas gdy dealer to naprawiał, kazałem im wymienić pasek napędowy CVT. Całkowita szkoda: 1300 $.

Po powrocie to przeklęte coś piszczało, skrzeczało i wyło jak banshee na każdym biegu z wyjątkiem neutralnego. Dealer powiedział mi, że może to być po prostu sytuacja docierania paska, więc jeździłem nim przez około 12 godzin. Brak poprawy. Trudno było również włączyć i wyłączyć bieg, co nigdy wcześniej nie było problemem.

Na Gator Forums zasugerowano, że pasek CVT mógł zostać zamontowany odwrotnie. Zatem ponownie rozmawiałem z dealerem i wysłali mechanika i, oczywiście, pasek został zamontowany strzałkami skierowanymi w stronę tyłu pojazdu zamiast w stronę przodu. Mechanik to poprawił i wydawało się, że działa OK - przez mniej więcej czas, jaki zajął mu powrót do pracy... Potem znowu wrzask, jakby było opętane przez jakiegoś złego ducha.

Do tego czasu byłem dość zniesmaczony dealerem, ponieważ moja maszyna nie była "opętana", kiedy ją oddałem, a teraz była. Zatem, zgodnie z hipotezą, że pasek zamontowany odwrotnie mógł zostać zniszczony, zamówiłem pasek OEM JD, ten sam numer części, co zalecany, taki sam, jak zainstalował dealer.

Cóż, właśnie dzisiaj zainstalowałem ten pasek, po wydmuchaniu wszystkiego sprężonym powietrzem i wyczyszczeniu kół pasowych środkiem do czyszczenia hamulców. I to coś wciąż krzyczy na wszystkich biegach z wyjątkiem neutralnego.

Zatem, co zostaje, problem ze sprzęgłem? Niewspółosiowe koła pasowe? Dlaczego dealer miałby pobierać 15% kosztu pojazdu za naprawy, a następnie odsyłać go do klienta, wyraźnie nie w porządku? Gdyby po prostu wrzucili to w bieg, zauważyliby, że jest to trudne do zrobienia i usłyszeliby hałas wyjący przez ich warsztat jak pociski artyleryjskie na plaży Omaha w D-Day.

Zatem, jaki jest najlepszy sposób, aby teraz podejść do dealera? Bo jestem przeklęty, jeśli zamierzam marnować dni i dolary, próbując to sam naprawić. Mam zbyt wiele innych rzeczy do zrobienia. Do tej pory byłem cierpliwy i przyjazny, ale to coś minęło już dawno porę spania. Potrzebuję tej przeklętej maszyny do wiosennych prac, zanim Oklahoma się nagrzeje. A ostatnim razem dealer trzymał to coś przez prawie miesiąc. Czy byłbym w swoich prawach, aby poprosić o bezpłatną naprawę, biorąc pod uwagę, ile to wszystko kosztowało mnie czasu i irytacji?

Wielkie dzięki. Wszyscy byliście dla mnie tak dobrzy w przeszłości z trafnymi radami. Nie mogę wystarczająco podziękować wszystkim.
Bardziej prawdopodobne jest, że pasek mógł zostać zniszczony przez zamontowanie go i uruchomienie do tyłu... Poniżej jest również napisane, że sprzęgło główne zostało zamontowane odwrotnie... Skorzystałbym z "John Deere Platinum". Jeśli nie chcieli honorować swojej pracy, niech Deere pozna okoliczności i niech się zaangażują... To ich nazwa reprezentuje Dealera... Jeśli chodzi o szczegóły techniczne: Pracuję dla dealera jako technik Ag i Turf lub "Technik produktów konsumenckich" to mój tytuł zawodowy według Pape... Nie wszyscy technicy są równie inteligentni i/lub wykorzystują szkolenia, aby poprawić doświadczenia użytkownika końcowego... Ja sam tak zrobiłem... Jeśli chodzi o zajęcia, robiłem wszystko tak, jak chciał Deere i wykorzystywałem ich szkolenia do przeprowadzania testów końcowych, aby znaleźć błędy, których używaliby do tworzenia problemów na produktach, na których nas testowali, aby dokonać naprawy... Inni technicy na zajęciach po prostu spali i pozwolili instruktorowi trzymać ich za rękę i przeprowadzać ich przez to... Niektórzy po prostu tam byli i zachowywali się tak, jakby wszystko wiedzieli... Niektórzy po prostu wyszli i szukali błędów... Nawet niektórzy byli tam tylko po to, aby zdobyć certyfikat, aby mogli pracować dla strony C&F firmy, ponieważ jest to rzekomo bardziej efektowne... Powodem, dla którego to wspominam, jest to, że jeśli masz technika "początkującego" pracującego nad twoją jednostką lub kogoś, komu po prostu na tym nie zależało, to taki jest poziom pracy, który został wykonany na twojej jednostce...
 
#9 ·
Odpowiedź poniżej dotyczy bardziej niż prawdopodobnego podejrzenia, że pasek mógł zostać zniszczony przez jego zamontowanie i uruchomienie do tyłu... Poniżej jest również napisane, że sprzęgło główne zostało zamontowane do tyłu... Skorzystałbym z "John Deere Platinum". Jeśli nie chcieli uhonorować swojej pracy, niech Deere dowie się o okolicznościach i zaangażuje się... To ich nazwa reprezentuje Dealera... Jeśli chodzi o szczegóły techniczne: Pracuję dla dealera jako technik Ag i Turf lub "Technik produktów konsumenckich" to mój tytuł zawodowy według Pape... Nie wszyscy technicy są równie inteligentni i/lub wykorzystują szkolenia, aby poprawić doświadczenia użytkownika końcowego... Ja sam tak zrobiłem... Jeśli chodzi o zajęcia, robiłem wszystko tak, jak chciał Deere i wykorzystywałem ich szkolenia do przeprowadzania końcowych testów, aby znaleźć błędy, których używali do tworzenia problemów w produktach, na których nas testowali, aby dokonać naprawy... Inni technicy na zajęciach po prostu spali i pozwolili instruktorowi trzymać ich za rękę i przeprowadzać ich przez to... Niektórzy po prostu tam byli i zachowywali się tak, jakby wszystko wiedzieli... Niektórzy po prostu wyszli i szukali błędów... Niektórzy byli tam nawet tylko po to, aby zdobyć certyfikat, żeby móc pracować dla strony C&F firmy, ponieważ jest to rzekomo bardziej efektowne... Powodem, dla którego o tym wspominam, jest to, że jeśli masz do czynienia z "początkującym" technikiem pracującym nad twoim urządzeniem lub kimś, komu po prostu na tym nie zależało, to taki poziom pracy został wykonany na twoim urządzeniu...
Dzięki, sethpayment79. Jesteś kolejnym skarbem narodowym.

Sprawdziłem "stary-nowy" pasek zamontowany przez dealera. Co dziwne, poza niewielkim zużyciem na powierzchniach kątowych, nie wygląda on zbytnio inaczej niż nowy, który właśnie założyłem.

Jestem trochę zdezorientowany co do głównego sprzęgła zamontowanego do tyłu. Jak miałbym to stwierdzić i jak w ogóle byłoby to możliwe? Myślę, że ich inżynierowie zaprojektowaliby to tak, aby było niezawodne. Oczywiście, nie wiadomo, jacy głupcy są tu zaangażowani... :confused:

Rozumiem cię całkowicie w kwestii szkolenia mechaników. Facet, który przyszedł do mnie, aby naprawić pasek, był zwykłym facetem, który pracuje przy tych rzeczach, i powiedział mi, że był na wakacjach, kiedy przyszła moja maszyna, więc pracował nad nią inny facet. Masz więc swojego "początkującego technika" w pracy. Może ten facet jest fantastyczny w traktorach za 250 000 dolarów, nie wiem. Ale wydaje się, że nie bardzo się przejmują, jeśli chodzi o UTV na poziomie podstawowym. Część mnie może to zrozumieć, podczas gdy reszta myśli: „Król odpowie: „Zaprawdę, powiadam wam, cokolwiek uczyniliście jednemu z tych najmniejszych moich braci, mnieście uczynili”.

Ach, cóż. Nikt nie powiedział, że życie będzie sprawiedliwe...
 
#11 ·
Kupiłem 835R z „uszkodzonym” silnikiem. Bardzo duży dealer zdiagnozował go i powiedział: „Luz między tłokiem a cylindrem przekracza limity, potrzebny jest nowy silnik”. Zastanawiałem się, jak to ustalili, skoro nigdy nie wyjęli tłoków. Wyjąłem tłoki i wszystko zmierzyłem jako nowe. Kilkaset w chińskich częściach i całkowicie serwisowana głowica i działa jak nowa. Bardzo słaba diagnostyka przez tego dealera.
 
#14 ·
Kupiłem 835R z "uszkodzonym" silnikiem. Bardzo duży dealer zdiagnozował go i powiedział: "Luz między tłokiem a cylindrem przekracza limity, potrzebny jest nowy silnik". Zastanawiałem się, jak to ustalili, skoro nigdy nie wyjęli tłoków. Wyjąłem tłoki i wszystko było jak nowe. Kilkaset dolarów na chińskie części i całkowicie odnowiona głowica i działa jak nowa. Bardzo słaba diagnostyka przez tego dealera.
Wow, to jest szalone. Mogę sobie coś takiego wyobrazić po sprawdzeniu kompresji, ale "potrzebny nowy silnik", nie, proszę pana. Po prostu wygładzić tuleje i użyć pierścieni tłokowych o nadwymiarze. Może to było ich "rozwiązanie" dla wszystkich silników z problemami z kompresją? "Hej - popielniczka jest pełna. Potrzebujesz nowego samochodu!"
 
#12 ·
Zrozumienie, która powierzchnia paska się ślizga, a tym samym piszczy, zawęzi możliwości.
 
  • Like
Reactions: Thistle Killer
#15 ·
Zazwyczaj pasek nie będzie hałasował na biegu jałowym, ponieważ wtórny prawdopodobnie obraca się razem z paskiem.

Na biegu upewnij się, że koła pasowe mają prześwit z paskiem. Jeśli tak, to ID lub dolna część paska musi być zbyt ciasna z wałem sprzęgła. Jeśli jest zbyt ciasny, odległość między kołem pasowym pierwotnym i wtórnym jest zbyt duża.

Przy wyłączonym silniku pasek zazwyczaj ma pewien luz. Zostanie ściśnięty przez koło wtórne, ale powinno być trochę luzu na kole pierwotnym.

Zrozumienie, która powierzchnia paska się ślizga, a tym samym piszczy, zawęzi możliwości.
Właśnie sprawdziłem. Przy włączonym silniku, na biegu jałowym, koło wtórne stoi w miejscu, pierwotne się obraca. Brak hałasu.

Na biegu, zarówno pierwotne, jak i wtórne się obracają i piszczą.

Przy wyłączonym silniku pasek ma ugięcie ok. 1" a koła pasowe pierwotne są daleko od siebie, w ogóle nie dotykając paska.

Zastanawiam się, czy mogę zdjąć pasek, uruchomić silnik i zobaczyć, czy piszczy bez paska. Co o tym myślisz?
 
#16 ·
Stetoskop może być bardzo pomocny w identyfikacji słyszalnych źródeł hałasu, ale należy zachować ostrożność podczas używania go z obracającymi się częściami. Kosztują mniej niż 10 $.
 
  • Like
Reactions: Thistle Killer
#17 ·
Zastanawiam się, czy to nie coś innego powoduje ten hałas.

Warto spróbować bez paska, ale zwiększałbym obroty stopniowo, ponieważ nie ma siły paska, która zapobiega natychmiastowemu przesuwaniu się koła pasowego.

Stetoskop może być bardzo pomocny w identyfikacji słyszalnych źródeł hałasu, ale należy zachować ostrożność podczas używania go z obracającymi się częściami. Kosztują poniżej 10 $.
Dobry pomysł. Zamówiłem "scope". Muszę dziś spryskać osty. Jutro zabiorę się za zdejmowanie paska i zdam raport.
 
#18 ·
To niezła historia. Zwłaszcza, że ​​części są w dzisiejszych czasach tak drogie. Mam Mazdę Miata, której centralny komputer się zepsuł i wyrzucał nieprawidłowe kody OBDII, co doprowadziło do wymiany czujnika wałka rozrządu, czujnika wału korbowego, pompy paliwa - wszystko niepotrzebnie. Wcześniej szczur leśny zbudował gniazdo w moim drugim traktorze. Wiązki przewodów - 2 tysiące dolarów, tylko za części. Więc masz moją empatię, bracie.

Pytanie do ciebie: W tej chwili mam założony nowy pasek, a maszyna wyje, ale nie mogę dokładnie zlokalizować źródła dźwięku. To znaczy, czy to sam pasek, czy sprzęgło/koło pasowe, czy koło pasowe wtórne? Jeśli usunąłbym pasek i spróbował uruchomić silnik, sprzęgło/koło pasowe powinno się obracać, prawda? A jeśli to sprzęgło/koło pasowe powoduje cały hałas, to powinno być oczywiste, ponieważ paska już nie ma, a wtórne koło pasowe się nie obróci, prawda? Przynajmniej byłbym o krok bliżej do poznania problemu.

Jedyną rzeczą, którą musiałbym wziąć pod uwagę, jeśli dobrze pamiętam, jest to, że zmiana biegów wydaje się niemożliwa, gdy pasek jest zdjęty. Myślę, że to prawda, chociaż nie mam pojęcia dlaczego. Więc myślę, że musiałbym upewnić się, że jesteśmy na biegu, zanim zdejmę pasek. I to może utrudnić usunięcie paska, nie jestem pewien. Jeśli to wszystko prawda, to Zeus i wszyscy bogowie na Olimpie postanowili spiskować przeciwko mnie!
To niezła historia. Zwłaszcza, że ​​części są w dzisiejszych czasach tak drogie. Mam Mazdę Miata, której centralny komputer się zepsuł i wyrzucał nieprawidłowe kody OBDII, co doprowadziło do wymiany czujnika wałka rozrządu, czujnika wału korbowego, pompy paliwa - wszystko niepotrzebnie. Wcześniej szczur leśny zbudował gniazdo w moim drugim traktorze. Wiązki przewodów - 2 tysiące dolarów, tylko za części. Więc masz moją empatię, bracie.

Pytanie do ciebie: W tej chwili mam założony nowy pasek, a maszyna wyje, ale nie mogę dokładnie zlokalizować źródła dźwięku. To znaczy, czy to sam pasek, czy sprzęgło/koło pasowe, czy koło pasowe wtórne? Jeśli usunąłbym pasek i spróbował uruchomić silnik, sprzęgło/koło pasowe powinno się obracać, prawda? A jeśli to sprzęgło/koło pasowe powoduje cały hałas, to powinno być oczywiste, ponieważ paska już nie ma, a wtórne koło pasowe się nie obróci, prawda? Przynajmniej byłbym o krok bliżej do poznania problemu.

Jedyną rzeczą, którą musiałbym wziąć pod uwagę, jeśli dobrze pamiętam, jest to, że zmiana biegów wydaje się niemożliwa, gdy pasek jest zdjęty. Myślę, że to prawda, chociaż nie mam pojęcia dlaczego. Więc myślę, że musiałbym upewnić się, że jesteśmy na biegu, zanim zdejmę pasek. I to może utrudnić usunięcie paska, nie jestem pewien. Jeśli to wszystko prawda, to Zeus i wszyscy bogowie na Olimpie postanowili spiskować przeciwko mnie!
Jeśli urządzenie ma blokadę zmiany biegów i wymaga wciśnięcia hamulca (niektóre modele tak mają), to tak, prawdopodobnie nie będziesz w stanie łatwo go zmienić, chyba że możesz sięgnąć do sprzęgła wtórnego i zakręcić nim podczas zmiany na dowolną prędkość... Obrót wału powoduje, że łatwo wchodzi na bieg, ponieważ wał miał wielowypustowe kołnierze, które łączą wał z kołami zębatymi w zależności od wybranego trybu. Tak, powinieneś móc zdjąć pasek i nie słyszeć pisku... To znaczy, jeśli to pasek sprzęgła... Nie pamiętam, który z nich wykorzystuje 2-cylindrowy silnik Cheri, ale jeśli go masz, mają 2 inne paski: pasek rozrządu i paski napędu alternatora/pompy wody... Kiedy diagnozuję hałas, używam czegoś zwanego ultradźwiękowym uchem nasłuchowym... To jeden z jedynych sposobów na znalezienie wewnętrznego pisku lub wycieku powietrza w kabinie ciężarówki lub samochodu... Tak, sprzęgło pierwotne obraca się z paskiem lub bez... Sprzęgło wtórne obraca się tylko z paskiem napędzającym je lub skrzynią biegów na biegu, gdy ktoś holuje je bez założonego paska. Jeśli zdejmiesz pasek i uruchomisz go, a dźwięk zniknie, to znalazłeś źródło... Możesz również użyć wody z mydłem, spryskując ją podczas pracy i nasłuchując, czy dźwięk się zmienia... Również po zdjęciu paska napędowego możesz obrócić koło pasowe sprzęgła wtórnego i sprawdzić, czy dźwięk jest lekko obecny przy wyłączonym wszystkim, aby sprawdzić, czy słyszysz coś podobnego... Jeśli tak, to być może znalazłeś również przyczynę...
 
#19 ·
Jeśli rzecz ma blokadę zmiany biegów i wymaga wciśnięcia hamulca (niektóre modele tak), to tak, prawdopodobnie nie będziesz w stanie łatwo jej zmienić, chyba że mógłbyś sięgnąć do sprzęgła wtórnego i zakręcić nim podczas zmiany na dowolną prędkość... Obrót wału sprawia, że łatwo wchodzi na bieg, ponieważ wał ma kołnierze wielowypustowe, które łączą wał z kołami zębatymi w zależności od wybranego trybu. Tak, powinieneś być w stanie zdjąć pasek i nie słyszeć pisku... To znaczy, jeśli to pasek sprzęgła... Nie pamiętam, który z nich wykorzystuje 2-cylindrowy silnik Cheri, ale jeśli go masz, mają 2 inne paski: pasek rozrządu i paski napędu alternatora / pompy wody... Kiedy diagnozuję hałas, używam czegoś zwanego ultradźwiękowym uchem nasłuchowym... To jeden z niewielu sposobów na znalezienie pisku we wnętrzu lub wycieku powietrza w kabinie ciężarówki lub samochodu... Tak, sprzęgło główne obraca się z paskiem lub bez... Sprzęgło wtórne obraca się tylko z paskiem napędzającym je lub skrzynią biegów na biegu, gdy ktoś holuje je bez paska. Jeśli zdejmiesz pasek i uruchomisz go, a dźwięk zniknie, to znalazłeś źródło... Możesz również użyć wody z mydłem, spryskując nią podczas pracy i nasłuchując, czy dźwięk się zmienia... Również z zdjętym paskiem napędowym możesz obrócić koło pasowe sprzęgła wtórnego i sprawdzić, czy dźwięk jest lekko obecny, gdy wszystko jest wyłączone, aby sprawdzić, czy słyszysz coś podobnego... Jeśli tak, to być może znalazłeś również przyczynę...
To jest mapa drogowa do diagnozy i zamierzam się jej trzymać. (y)

Mój to chłodzony powietrzem silnik V-twin o pojemności 570 cm3.
 
#22 ·
Więc to oznacza brak paska alternatora... Chyba że ma dodatkowy system ładowania o wysokim natężeniu...
Zgadza się. Nie widzę, jak generuje prąd do ładowania akumulatora. Myślałem, że jest to ukryte gdzieś w osłonie wokół silnika, ale to było tylko przypuszczenie.

Wychodzę teraz, żeby sprawdzić, czy to pasek piszczy.
 
#23 ·
Nasze gospodarstwo domowe dało Pape DUŻO pieniędzy na sprzęt. Każda transakcja była fantastyczna. Ale jeśli kiedykolwiek potrzebowałbym technika, to wzdrygam się z powodu tego, co powiedział Seth. Jeśli nasza duża maszyna wymagałaby serwisu, skłaniałbym się do wizyty na miejscu, jeśli to w ogóle możliwe. Chłopaki z serwisu terenowego nie są rinky-dinks, inaczej nie mieliby pracy przez długi czas. Poza tym zieloni lub żółci dealerzy Pape są oddaleni o wiele godzin w różnych kierunkach.

Jeśli chodzi o wątek, napędy CVT dostają tak dużo rozmów. Zarówno w teorii, jak i w działaniu są naprawdę dość prostymi urządzeniami w porównaniu ze skrzynią biegów. Jest niewiele obszarów problemowych, a wykwalifikowany technik powinien być w stanie zidentyfikować problem w dość krótkim czasie. Obroty biegu jałowego, przedni zespół otwierający się całkowicie (i konsekwentnie) na biegu jałowym, prawidłowa szerokość i długość paska oraz orientacja, wyrównanie, kurz/wióry lub inne oznaki problemu, normalne zużycie....

Wzmianka o pisku dochodzącym z innego obszaru jest interesująca. Ale trudność w włączeniu lub wyłączeniu biegu jest do rozwiązania w pierwszej kolejności. Doprowadzi to do większych napraw, jeśli nie zostanie rozwiązane.
Mamy kilku wspaniałych facetów z serwisu terenowego... Większość z nich wie wystarczająco dużo, żeby nie zakładać paska do tyłu lub oszczędzać na czymś, żeby ułatwić pracę...
 
#25 ·
OK, chłopaki i dziewczyny: Zapnijcie pasy, bo zaczynamy.

Z nowym paskiem napędowym założyłem go na "H" i wył. Potem spryskałem wodą z mydłem pasek dokładnie tam, gdzie zakręca wokół centralnego wału koła pasowego pierwotnego - pisk ustał. Po około 10 sekundach znów się zaczął.

A następnie, jako dalszy test, usunąłem nowy pasek napędowy. Jednak - i nie wiem dlaczego - jedynym biegiem, na który mógł wrzucić, poza neutralnym, był wsteczny. Niemniej jednak, podczas gdy WCZEŚNIEJ piszczał na R - teraz tego NIE robił.

Och, a ręczne obracanie koła pasowego wtórnego nie wytwarza żadnego dźwięku, który mógłbym usłyszeć.

Więc, co o tym myślicie? Problem z ustawieniem koła pasowego? Problem z tą hipotezą polega na tym, że wyje na biegu, nawet gdy koło pasowe pierwotne jest ustawione tak jak na zdjęciu, które pokazałem wcześniej, tj. nawet nie dotyka paska, z wyjątkiem jego centralnego wału, który ma średnicę około 1", więc tylko ten centralny wał ocierałby się o pasek. A kiedy spryskałem go wodą z mydłem, pisk ustał.

Czy to nie brzmi prawie tak, jakby pasek był odrobinę za krótki (lub wewnętrzne żebra odrobinę za długie), a te wewnętrzne żebra po prostu ocierają się o centralny wał koła pasowego pierwotnego, który obraca się tylko wtedy, gdy jest na biegu?

O mój Boże... popatrzcie na to! Okazuje się, że pasek zamienny jest o 0,2" KRÓTSZY niż oryginalny!!! Wszędzie, gdzie szukałem, mówiono, że są IDENTYCZNE, aż do tego. Czy znaleźliśmy winowajcę i czy John Deere jest winny?

OEM: numer części M176720 długość efektywna 45,6", numer części zamiennej UC29593 długość efektywna 45,4"


Specyfikacje paska zamiennego () NIE określają, jak głębokie są te wewnętrzne żebra, nawiasem mówiąc.
 
#27 ·
Nie znam się na konfiguracji, ale czy można przesunąć silnik w kierunku strony pierwotnej o niewielką odległość? To zrekompensowałoby nieco krótszy pasek.

Inną opcją byłoby podłożenie podkładki pod stronę wtórną, aby koła pasowe nie były tak blisko siebie, gdy są wyłączone lub na biegu jałowym. To utrzymałoby pasek nieco niżej w kole pasowym, a tym samym skutecznie dłużej. Nie jestem pewien, czy jest to możliwe, ale zrobiono to w przypadku innych konfiguracji CVT.
 
#28 ·
Jakim cudem zmierzyłeś pasek z dokładnością do 0,2"? A może opierasz się na jakiejś nomenklaturze numeru części?

Jeśli na biegu jałowym tarcze koła pasowego NAPĘDU NIE chwytają paska, a wał środkowy napędu pozwala paskowi tylko siedzieć nieruchomo z paskiem na nim i wszystko wokół niego się obraca, w czym problem? Zbyt wiele komórek mózgowych poświęca się temu problemowi. Może wyślij to wszystko do Clutch Doctor. Prawdopodobnie i tak wróci lepsze niż fabryczne, zwłaszcza jeśli powiesz mu, jak używasz maszyny. Nie ma potrzeby komplikowania tego dalej, przesuwając główne elementy bliżej lub dalej od siebie.

I to wszystko zaczęło się po przepalonej uszczelce głowicy i wygiętych popychaczach? To trochę dziwne. Chyba jest coś jeszcze w tej historii. Jakim cudem doszło do tej awarii silnika? To może być istotne.
 
#30 · (Edited)
Jakim cudem zmierzyłeś pasek z dokładnością do 0,2"? A może opierasz się na jakiejś nomenklaturze numeru części?

Jeśli na biegu jałowym koła pasowe napędu NIE chwytają paska, a wał środkowy napędu pozwala paskowi tylko siedzieć nieruchomo, podczas gdy wszystko wokół niego się obraca, w czym problem? Zbyt wiele komórek mózgowych poświęca się temu problemowi. Może wyślij wszystkie rzeczy do Clutch Doctor. Prawdopodobnie i tak wróci lepszy niż fabryczny, zwłaszcza jeśli powiesz mu, jak używasz maszyny. Nie ma potrzeby dalszego komplikowania tego przez zbliżanie lub oddalanie głównych komponentów.

A to wszystko zaczęło się po przepalonej uszczelce głowicy i wygiętych popychaczach? To trochę dziwne. Myślę, że w tej historii jest coś jeszcze. Jakim cudem doszło do tej awarii silnika? To może być istotne.
200 mil na godzinę jest poprawnie. Długości pasków wziąłem ze specyfikacji internetowych. Problem polega na tym, że niektórzy sprzedawcy, nawet JD, twierdzą, że te specyfikacje są identyczne dla oryginalnego paska (patrz część nr 9) w porównaniu z zamiennym paskiem, co jest najwyraźniej błędne, a zamiennik jest o 0,2" krótszy.
 
#29 ·
@Jrhill prawdopodobnie uzyskał wymiary z listy części. Zobacz poniżej

To nie ma znaczenia, ale zastanawiam się, jaka jest tolerancja produkcyjna dla długości.

Opis OP sugeruje, że pasek jest zbyt ciasny na wewnętrznym wale głównym. Wystarczająca siła, aby pasek piszczał. Spryskał roztworem mydła i wody spód paska, a hałas ustał na krótki czas.

 
#33 ·
OK, ludzie. Nadszedł czas decyzji. Oto, co zamierzam zrobić: Amazon sprzedaje ten pasek i mówi mi, że jego długość jest zasadniczo taka sama jak oryginalnego paska OEM M176720, który działał dobrze. Właśnie zamówiłem jeden i ma tu dotrzeć za 5 dni. Następnie sprawdzę, czy prawdziwym winowajcą jest ta różnica długości 0,2 cala, o której rozmawialiśmy.

Jeśli na to wszystko się okaże, pod warunkiem, że znajdę dobry adres, wyślę moje dwa bezużyteczne paski UC29593 do John Deere, wraz z najbardziej miażdżącym listem, jaki kiedykolwiek widzieliście, prosząc o zwrot pieniędzy i prosząc o oddanie mi 50 lub więcej godzin mojego życia, które spędziłem pracując nad tym cholernym problemem.

Jeśli nowy pasek NIE rozwiąże problemu, to uważam, że jedyne, co należy zrobić, to wrzucać maszynę na luz za każdym razem, gdy się zatrzymuję. Nie ma sensu wpadać z tego powodu w szał. Odesłanie go do dealera byłoby prawdopodobnie daremną wyprawą. Ponieważ każdy z was ma prawdopodobnie 30 punktów IQ i lata doświadczenia więcej niż osoby pracujące u dealera. Więc jeśli wszyscy razem nie mogliśmy tego rozgryźć, jakie są szanse, że dealer da radę? I wszystko, co prawdopodobnie zrobią, to powiedzą mi, że potrzebuję nowego silnika lub czegoś, co kosztuje połowę tego, co kosztowałby nowy pojazd. To znaczy, jedno jest się jakoś zafascynować problemem i chcieć go rozwiązać i naprawić, prawda? Ale czym innym jest obsesja na punkcie problemu, który ma rozwiązanie, które jest rodzajem PIA, ale przynajmniej działa. I nie chcę zabierać wam za dużo czasu na to wszystko. Wszyscy byliście dla mnie naprawdę, naprawdę dobrzy, poświęcając już tyle czasu.

Zatem... naprzód i w górę! Zdam relację, gdy nowy pasek dotrze. Bądźcie czujni. I wszyscy tutaj mają mój głęboki i absolutny szacunek i wdzięczność. To forum i wy na nim jesteście prawdziwym skarbem narodowym.
 
#55 ·
OK, ludzie. Nadszedł czas decyzji. Oto co zamierzam zrobić: Amazon sprzedaje ten pasek i mówi mi, że jego długość jest zasadniczo taka sama jak oryginalny pasek OEM M176720, który działał dobrze. Właśnie zamówiłem jeden i ma dotrzeć za 5 dni. Następnie sprawdzę, czy prawdziwym winowajcą jest ta 0,2-calowa różnica długości, o której rozmawiamy.

Jeśli na to wszystko się okaże, pod warunkiem, że znajdę dobry adres, wyślę moje dwa bezużyteczne paski UC29593 do John Deere, wraz z najbardziej miażdżącym listem, jaki kiedykolwiek widzieliście, prosząc o zwrot pieniędzy i proszę, aby oddali mi te 50 godzin mojego życia, które spędziłem pracując nad tym cholernym problemem.

Jeśli nowy pasek NIE rozwiąże problemu, to myślę, że jedyne, co należy zrobić, to wrzucać maszynę na luz za każdym razem, gdy się zatrzymuję. Nie ma sensu dostawać z tego powodu całkowitego szału. Odesłanie go do dealera byłoby prawdopodobnie daremną wyprawą. Ponieważ każdy z was ma prawdopodobnie 30 punktów IQ i lata doświadczenia więcej niż osoby pracujące u dealera. Więc jeśli wszyscy razem nie mogliśmy tego rozgryźć, jakie są szanse, że dealer może? I wszystko, co prawdopodobnie zrobią, to powiedzą mi, że potrzebuję nowego silnika lub czegoś, co kosztuje połowę tego, co kosztowałby nowy pojazd. Chodzi mi o to, że jedną rzeczą jest zafascynowanie problemem i chęć jego rozwiązania, prawda? Ale czym innym jest obsesja na punkcie problemu, który ma rozwiązanie, które jest rodzajem PIA, ale przynajmniej działa. I nie chcę zabierać wam za dużo czasu. Wszyscy byliście dla mnie naprawdę bardzo dobrzy, poświęcając już tyle czasu.

Więc... naprzód i w górę! Zdam relację, gdy nowy pasek dotrze. Bądźcie czujni. I każdy tutaj ma mój głęboki i absolutny szacunek i wdzięczność. To forum i wy na nim jesteście prawdziwym skarbem narodowym.
Snip>>
Jeśli nowy pasek NIE rozwiąże problemu, to myślę, że jedyne, co należy zrobić, to wrzucać maszynę na luz za każdym razem, gdy się zatrzymuję. <<Snip

Hmmm... Zawsze wrzucałem na luz, gdy się zatrzymywałem. Po prostu pomyślałem, że byłoby to lepsze dla sprzęgła głównego, żeby nie musiało tam siedzieć i się ślizgać, podczas gdy bawię się w gościa od opryskiwacza ostu lub zabójcę mrówek ogniowych. Być może nie spowoduje to żadnego zużycia, ale wolę się o tym nie przekonywać w trudny lub kosztowny sposób...
 
#37 ·
Z pewnością wiele przeszedłeś z tą maszyną.
Tak, proszę pana, przeszedłem. Miałem też gniazda myszy w środku, na samym początku, jedno przy gaźniku, a drugie, które wpełzło w dół długiej rury prowadzącej do filtra powietrza (musiałem zrobić siatkę z siatki drucianej, która miała iść na wejście do tej rury - coś, o czym JD powinien był pomyśleć i zrobić jako OEM). Teraz, ilekroć go parkuję, trzymam plastikową butelkę z watą nasączoną olejkiem miętowym w pobliżu miejsca, gdzie znajduje się bagnet, plus jedną w schowku.

Kiedy nadejdzie czas, wątpię, żebym kiedykolwiek wymienił tę maszynę na inną JD. Miejscowi tutaj w Central OK wydają się wszyscy jeździć Kawasaki.
 
#35 ·
OK, chłopcy i dziewczęta: Zapnijcie pasy, bo zaczynamy.

Z nowym paskiem napędowym założyłem go na "H" i wył. Potem spryskałem wodą z mydłem pasek w miejscu, gdzie zakręca się wokół centralnego wału głównego koła pasowego - pisk ustał. Po około 10 sekundach zaczął się znowu.

Następnie, jako dalszy test, usunąłem nowy pasek napędowy. Jednak - i nie wiem dlaczego - jedynym biegiem, na który mógł się przełączyć, poza neutralnym, był bieg wsteczny. Niemniej jednak, podczas gdy WCZEŚNIEJ piszczał w R - teraz tego NIE robił.

Och, a obracanie ręczne koła pasowego wtórnego nie wydaje żadnego dźwięku, który mógłbym usłyszeć.

Więc, co o tym myślicie? Problem z wyrównaniem koła pasowego? Problem z tą hipotezą polega na tym, że wyje na biegu, nawet gdy koło pasowe główne jest oddalone tak jak na zdjęciu, które pokazałem wcześniej, tzn. nawet nie dotyka paska, z wyjątkiem jego centralnego wału, który ma średnicę około 1", więc tylko ten centralny wał ocierałby się o pasek. A kiedy spryskałem go tam wodą z mydłem, pisk ustał.

Czy to nie brzmi prawie tak, jakby pasek był odrobinę za krótki (lub wewnętrzne żebra odrobinę za długie), a te wewnętrzne żebra po prostu ocierają się o centralny wał głównego koła pasowego, który obraca się tylko na biegu?

OMG... spójrzcie na to! Okazuje się, że pasek zamienny jest 0,2" KRÓTSZY niż oryginalny!!! Wszędzie, gdzie szukałem, mówiono, że są IDENTYCZNE, aż do tego. Czy znaleźliśmy winowajcę i czy John Deere jest winny?

OEM: nr części M176720 długość efektywna 45,6", nr części zamiennej UC29593 długość efektywna 45,4"


Specyfikacje paska zamiennego () NIE określają, jak głębokie są te wewnętrzne żebra, nawiasem mówiąc.
Nie sądzę, żebyś miał problem z wyrównaniem koła pasowego...
Cześć. Problem z silnikiem wystąpił, gdy wjeżdżałem pod krótkie, ale strome wzgórze w moim miejscu. Wjeżdżałem na to wzgórze wiele razy bez problemu. Ale tym razem usłyszałem, jak silnik się napręża, jakby CVT nie redukował biegu, aby sprostać zwiększonemu obciążeniu momentem obrotowym. Potem, kiedy dotarłem na szczyt małego wzgórza, silnik po prostu zgasł i nie chciał się uruchomić ponownie. I według dealera, który to wszystko naprawił, popychacze były zgięte, a uszczelka głowicy była przepalona.

Uszczelkę głowicy mogłem zrozumieć. Ale to był drugi raz, kiedy dealer powiedział mi, że mam zgięte popychacze. Pierwszy raz było to lata temu, kiedy silnik zaczął się dławić przy wyłączaniu. I oba te raporty zawsze wydawały mi się podejrzane, biorąc pod uwagę, że popychacze zwykle po prostu są popychane przez krzywki na wałku rozrządu, a następnie przenoszą tę siłę w górę do zaworów na górze cylindra - więc co ma je zginać, zastanawiałem się? Jeśli zawory jakoś zamarzły, tak, jasne. Ale to nie tak, że zawory dużo ważą, albo ktoś nagle wcisnął klucz w wahacz. Innymi słowy, raport dealera o "zgiętych popychaczach" zawsze wydawał mi się podejrzany.
Niektóre z silników Kawasaki V-twin używanych w Gatorach mają w sobie zębatkę rozrządu z włókna... Możesz sprawdzić, czy twoja jednostka ma taką i czy nie wypada z czasu... Zaczynając się zmagać, a następnie po prostu zginając popychacze, brzmi to tak, jakby koło zębate mogło być poza czasem lub uszkodzone... Widziałem to teraz dwa razy...

Również... Jak sprawdzili, czy uszczelka głowicy jest przepalona? Czy zrobili test barwnikowy, czy po prostu zdecydowali, że jest przepalona? Definicja testu barwnikowego jest następująca: spuścić trochę płynu chłodzącego, użyć narzędzia do wąchania i włożyć je do chłodnicy, a jeśli jest przepalona, gdy spaliny reagują z barwnikiem w narzędziu do wąchania, zmieni kolor na żółty... Jeśli jest to silnik chłodzony powietrzem, należy wykonać test szczelności i należy nasłuchiwać wokół podstawy głowicy cylindrów... Jeśli to możliwe, można również użyć maszyny do dymu... Jeśli dym zaczyna wydobywać się u podstawy głowic cylindrów lub po zdjęciu pokrywy zaworów i zdjęciu filtra oleju, dym wydobywa się z odpływów oleju, wtedy uszczelka głowicy jest przepalona między galeriami odpływowymi... Jeśli dym wydobywa się ze środka, gdzie wkręcony jest filtr oleju, wtedy uszczelka głowicy jest przepalona między komorą spalania a galeriami smarowania układu zaworowego...
 
#36 ·
Nie sądzę, żebyś miał problem z ustawieniem koła pasowego...

Niektóre silniki Kawasaki V-twin używane w Gatorach mają w sobie zębatkę rozrządu z włókna... Możesz sprawdzić, czy twoja jednostka taką posiada i czy nie wypada z synchronizacji... Zaczynanie się zmagać, a następnie po prostu wyginanie popychaczy brzmi tak, jakby koło zębate mogło być poza synchronizacją lub uszkodzone... Widziałem to już dwa razy... Również... Jak sprawdzili, czy uszczelka głowicy jest przepalona? Czy zrobili test barwnikowy, czy po prostu zdecydowali, że jest przepalona? Definicja testu barwnikowego jest następująca: spuścić trochę płynu chłodzącego, użyć narzędzia do wąchania i włożyć je do chłodnicy, a jeśli jest przepalona, gdy spaliny zareagują z barwnikiem w narzędziu do wąchania, zmieni kolor na żółty... Jeśli jest to silnik chłodzony powietrzem, należy przeprowadzić test szczelności i nasłuchiwać silnika wokół podstawy głowicy cylindrów... Jeśli to możliwe, można również użyć maszyny do dymu... Jeśli dym zaczyna wydobywać się u podstawy głowic cylindrów lub po zdjęciu pokrywy zaworów i usunięciu filtra oleju, a dym wydobywa się z odpływów oleju, to uszczelka głowicy jest przepalona między kanałami odpływu... Jeśli dym wydobywa się ze środka, gdzie wkręcony jest filtr oleju, to uszczelka głowicy jest przepalona między komorą spalania a kanałami smarowania układu zaworowego...
Drugą rzeczą, jaką widziałem, która wygina popychacze, jest sytuacja, gdy prowadnice zaczynają wychodzić z głowic cylindrów w kierunku mocowań sprężyn zaworowych...
 
#44 ·
OK, nowy pasek napędowy CVT dotarł wcześniej. Udało mi się założyć to na koło pasowe napędu głównego (sekretem było włożenie łomu w sprzęgło i podważenie go do przodu, aby uzyskać więcej prześwitu między zewnętrznym kołem pasowym a jego ochronną plastikową osłoną).

Ale do cholery, nie mogę założyć tego cholernego paska na koło pasowe napędu wtórnego. Spędziłem godzinę, szarpiąc, namawiając, próbując dźwigni. Nic. Nada. Zip. Zilch. Ten pasek w ogóle się nie rozciąga i jest gładki na zewnątrz, pozbawiony wcięć na zewnętrznej powierzchni, jakkolwiek się je nazywa, które ma OEM. Próbuje się założyć, a potem za każdym razem się ześlizguje. Jestem tutaj w domu, schładzam się i zamierzam przeszukać Internet, aby sprawdzić, czy jest jakiś trik, który muszę znać. Bo w przeciwnym razie to cholerne coś po prostu - się - nie - założy...
 
#45 ·
Znalazłem ten film na YouTube, gdzie facet (który najwyraźniej pochodzi z Marsa, sądząc po jego głosie) zdejmuje zewnętrzne koło napędu wtórnego. Czy to opcja? Czytałem, że siła sprężyny w tych rzeczach wynosi około 500 funtów.

Zauważ, jak nie piszczy po założeniu paska. Ale sprawdź zrzut ekranu poniżej. Jego pasek to stary model M176720, a NIE zamiennik UC29593 sugerowany przez JD, który ma podobno 0,2 cala krótszy.
 
#52 ·
Gość w tym filmie używa łomu, aby rozdzielić wtórny element, ale boję się uszkodzenia powierzchni tego czegoś i w efekcie stworzenia większego problemu niż na początku!
To bezprzedmiotowe... Ale sprzęgła w Trail Bucks są takie ładne... Wkręcasz śrubę z gwintem M8x1,25mm w koło pasowe sprzęgła i rozsuwasz je...
 
#47 ·
Nigdy wcześniej nie musiałem podważać paska. Zaczynając od wtórnego, próbuję obrócić jedno z kół pasowych, powodując jego otwarcie z paskiem w pozycji. To nie jest łatwe, ale wciśnij pasek w dół do wtórnego, gdy wtórny jest otwarty. Tarcie paska pomoże mu otworzyć się do pewnego stopnia. Celem jest umieszczenie paska w wtórnym jak najdalej, zanim przejdzie on przez pierwotny.

Moja wtórna część skutera śnieżnego ma śrubę rzymską, która powoduje pełne otwarcie wtórnego, co sprawia, że ​​montaż paska jest dziecinnie prosty, ponieważ nie dopasowujesz wtórnego, próbując go zamknąć.

Podważanie może uszkodzić powierzchnię koła pasowego.
 
#49 ·
Nigdy wcześniej nie musiałem podważać paska. Zaczynając od wtórnego, próbuję obrócić jedno z kół pasowych, powodując jego otwarcie z paskiem w pozycji. To nie jest łatwe, ale wciśnij pasek w wtórny, gdy wtórny jest otwarty. Tarcie paska pomoże mu otworzyć się do pewnego stopnia. Celem jest umieszczenie paska w wtórnym jak najdalej, zanim przejdzie się nim przez pierwotny.

Mój wtórny skuter śnieżny ma śrubę rzymską, która powoduje całkowite otwarcie wtórnego, co sprawia, że montaż paska jest dziecinnie prosty, ponieważ nie dopasowujesz wtórnego, próbując go zamknąć.

Podważanie może uszkodzić powierzchnię koła pasowego.
 
#50 ·
Cóż, jestem prawie u kresu wytrzymałości. Chciałbym otworzyć tarcze na wtórnym, ale napięcie sprężyny jest tak ogromne, że nie chcą się poruszyć. A ten nowy pasek z solidną powierzchnią zewnętrzną jest tak sztywny, że nie zgina się tak jak paski OEM, z ich rowkowaną powierzchnią zewnętrzną, więc zginanie paska w dół do tarczy podczas obracania tarczy po prostu nie działa. Może gdybym był 3 razy silniejszy. Ale utknęliśmy.

I zgadzam się, że podważanie prawdopodobnie trwale zrujnuje wewnętrzną powierzchnię tarczy. Spróbowałbym usunąć tę śrubę, która trzyma tarczę wtórną (co wymaga podniesienia tyłu i zdjęcia lewego koła). Ale jeśli zespół tarczy jest w ogóle pod jakimkolwiek napięciem, to nigdy nie udałoby mi się go ponownie założyć.

W ogóle nie mam dobrego samopoczucia w związku z tym.