John Deere Gator Forums banner

Foutlicht

1K views 9 replies 5 participants last post by  sethpayment79  
#1 ·
Ik nam een XUV835M in beheer die ongeveer zes maanden buiten gebruik is geweest vanwege een lege batterij. Ik heb vandaag de batterij vervangen en hem opgestart en kreeg dit waarschuwingslampje. Ik kan de betekenis niet vinden in onze handleiding
Image

#2 · (Edited)
Rood - probleem met de stuurbekrachtiging. Controleer of alle draadverbindingen schoon tot op het blanke metaal en vast zitten. Kijken naar een verbinding is niet voldoende. Vereist demontage en reiniging met een staalborstel of schuurpapier. Een betere test is het gebruik van een spanningsvaltest om ervoor te zorgen dat de stroom- en massacircuits de belasting kunnen dragen.

#3 ·
In de handleiding voor de bediening, onder het gedeelte bedieningselementen, komt een subsectie voor het display en alle symbolen... Ik heb een paar maanden geleden een video op mijn YouTube-kanaal gemaakt over het uitlezen van codes van het ICC-display op een X300-serie grasmaaier... Misschien moet ik een andere video maken over het ophalen van codes op een display van dit type als een toekomstig video-idee...

#6 ·
Ik heb een vergelijkbaar lampje op mijn 825i. Tegelijkertijd werd mijn stuurbekrachtiging moeilijk om naar rechts te draaien. Ik zal dat controleren.
dank u
Update - Ik parkeerde de Gator een paar uur om af te koelen. Toen verdween het probleem. Ik had in wat zwaar onkruid en struiken gespoten die hoger waren dan de Gator, dus de stuurbekrachtiging moet oververhit zijn geraakt. Ik ging terug en had geen probleem meer.

#5 ·
Als de rode en oranje indicatoren worden weergegeven, betekent dit dat de ESC is uitgeschakeld en dat de code moet worden gelezen om u in de juiste richting te wijzen waar u verder moet gaan en met het oplossen van problemen moet beginnen... Hier is de handleiding handig...

#8 ·
Hallo
Op mijn 855d werkt de stuurbekrachtiging niet meer. Ik heb gecontroleerd of er stroom naar de motor gaat, maar hij werkt nog steeds niet.
Ik heb geprobeerd de motor rechtstreeks met andere kabels op de accu aan te sluiten en de motor werkt.
Waar zou het probleem vandaan kunnen komen?