John Deere Gator Forums banner
81 - 100 of 135 Posts
Ik ben op mijn tweede Gator, de eerste strandde in meer water dan ik wil bekennen. Het was een 2012. Voor die ene, kapotte voorste dif, twee kapotte voorassen, doorgebrande bobine, witte rook tijdens het achteruitrijden. Oh, dit was na 4 mijl. HAHA!

Alles werd kosteloos onder garantie vervangen.

Omdat hij langer in de werkplaats stond dan ik hem had, kreeg ik 100% van de aankoopprijs van $11.200 terug voor een inruil op een 2015. Geen probleem! Een 2015 RSX 850i Sport opgehaald voor $11.800.

Nu is op mijn 2015 de ECM overleden na ongeveer 200 mijl van het beuken van de teerhielen uit haar.
Ik rijd in modder, zand, grind, kolen, water en al het andere waar je in kunt rijden!
NEPA is niet aardig voor offroad-voertuigen!

Zekering gesmolten en geen lading naar de accu... dus ik heb het gerepareerd! Drie draden aan de positieve kant van de zekeringkast toegevoegd en goed afgedicht! Geen problemen meer! Dompel de zekeringen voor installatie in diëlektrisch vet om corrosiebescherming toe te voegen.

Zodat mensen weten, deze machines worden steeds beter, alle dingen die kapot gingen op mijn 2012 hebben nu verschillende onderdeelnummers en JD gebruikt alleen de betere onderdelen op de nieuwere machines. Misschien neem ik in de toekomst nog een SXS om met de Gator te gaan. Wie weet?

2012 hier

Kocht mijn gator in oktober 2012, tot nu toe is hij verdronken (water tot aan mijn nek), ik heb hem meerdere keren gespoeld, alle vloeistoffen gespoeld. Verving vooras en spindel omdat mijn zoon hem op zijn kant legde. Verving voor differentieel omdat ik het voorbij zijn capaciteiten duwde. Heeft 1900 extreem zware mijlen erop zitten, heeft nog steeds originele koppeling, riem en schakelstang. Afkloppen, zie nog geen problemen...lol

beide stoelen moeten verwijderd worden. dan de versnellingspookafdekking en de panelen rond het midden van de machine. en de luchtfilterbehuizing. dan moet u de stoelsteun verwijderen die met een paar bouten vastzit en dan kunt u bij de afdekking komen. verwijder ook de aandrijfas van de afdekking, die wordt vastgehouden met een borgring die voorkomt dat een borgpen eruit komt. dan hoeft u alleen nog maar de afdekking te verwijderen. zo simpel als ik het kan maken. moest het twee keer doen.
Hoi, Marcus...Ik heb je een PM gestuurd.

beide stoelen moeten worden verwijderd. dan de versnellingspookafdekking en de panelen rond het midden van de machine. en de luchtfilterbehuizing. dan moet je de stoelsteun verwijderen die met een paar bouten wordt vastgehouden en dan kun je bij de afdekking komen. verwijder ook de aandrijfas van de afdekking, een borgring voorkomt dat een rolpen eruit komt. dan hoef je alleen nog maar de afdekking te verwijderen. zo simpel kan ik het maken. moest het twee keer doen.
Hoi, Marcus...Ik heb je een PM gestuurd.
????? ik heb het niet gekregen.

23,3 uur en 210 mijl. We zitten aan onze 3e koppeling en, wat ik aanneem, de 4e, als ik hem volgende week terugbreng voor hetzelfde probleem. Blijkbaar houdt hij niet zo van de zomers in Louisiana.
Teruggekregen van de dealer met een nieuwe koppeling geïnstalleerd (4e, inclusief de originele). Mij werd verteld "dit is de laatste onder garantie!". Ik denk dat we het zullen zien. Ik heb er een paar uur mee gereden met een omgevingstemperatuur rond de 90 graden en alles leek in orde. Eén ding dat me opviel, was dat er in de lage versnelling wat speling leek te zitten in de koppeling. Ik neem aan dat dit een goede zaak is, omdat het ruimte lijkt te geven voor uitzetting.

Hope echt dat alles nu goed is. Afgezien van de koppeling is alles geweldig geweest.

900 mijl in 9 maanden. Lier relais, hid lichtschakelaar vervangen en parkeerrem afgesteld. Allemaal garantie. Veel gereden op Sardis Lake veel zand, modder en hout. Vorige maand 150 mijl mee gereden in Brimstone.
2014 RSX850I midnight se

Heb een 2012 RSX850i Trail en ben er dol op! Ik heb er 2700 mijl en 140+ uur op zitten en slechts 1 klacht. Wou dat ik meteen de stuurbekrachtiging had genomen, zodat mijn vrouw er net zoveel van kon genieten om erin te rijden als ik. Hij had de typische terugroepacties in de 1e maand, versnellingspook, handrem en deursluitingen. JD zei dat het een partij slecht metaal was. Garantie gedekt, sindsdien geen probleem. Veruit de beste en meest comfortabele stoelen van alle/alle sxs's op de markt. Had jongens die Can Am, Polaris, Honda en Yamaha bezitten met me mee rijden, en dat is altijd het eerste wat ze opmerken. Denk erover om hem in te ruilen voor de nieuwe RSX860i als hij wat stiller is. JD heeft veel nagedacht over deze machine.

Weet iemand wat voor soort batterijduur je kunt verwachten van de RSX850i? Heb een 2012 en reed vanavond in temperaturen van 20°, en toen ik mijn lichten aandeed, ging het batterijlampje op mijn scherm branden. Lichten uit, batterijlampje bleef branden. De batterij heeft een kleine '13'-sticker, maar het was te donker om te zien wat er nog meer stond.

Batterijduur

Weet iemand wat voor batterijduur je kunt verwachten van de RSX850i? Heb een 2012 en reed vanavond bij 20°C, en toen ik mijn verlichting aandeed ging het batterijlampje op mijn scherm branden. Verlichting uit, batterijlampje bleef branden. De batterij heeft een kleine '13'-sticker, maar het was te donker om te zien wat er verder op stond.
De meeste automobieltoepassingen gebruiken een zogenaamde VRLA-batterij, een ventielgestuurde loodzuurbatterij. Deze zijn afgesloten en kunnen niet worden bijgevuld. Onder absoluut perfecte omstandigheden gaan ze 7 tot 10 jaar mee. Vulbare loodzuurbatterijen kunnen langer meegaan met perfect onderhoud en omstandigheden...
Industriële toepassingen hebben heldere potten zodat u de elektrolyt, platen, enz. kunt inspecteren. Onze UTU's kunnen beide hebben en beide hebben voor- en nadelen die ik zou kunnen uitleggen, maar uw vraag niet zouden beantwoorden.
Ik had een batterij in mijn 350 Honda quad die 10 jaar en 13000 km meeging!:) Maar hij werd bijna elke dag op de boerderij gebruikt. Vers houden is de sleutel. Sneeuwscooterbatterijen staan bekend om hun korte levensduur. Ze worden hard aangepakt en de zomer lang stilgelegd. :(
Dus...alles minder dan 3 jaar bij regelmatig gebruik, een of twee keer per week, is zeker een defect. Onregelmatig gebruik, alleen tijdens het jachtseizoen zoals ik bij velen heb gezien, kan 3 jaar alles zijn wat je krijgt. De echte uitdaging is om dit alles te bewijzen voor garantie:rolleyes:

Heeft iemand ervaring met de batterijladers?

huid

open het voorste opbergvak en trek alle zekeringen één voor één eruit (er zijn 2 afzonderlijke zekeringkasten). Inspecteer de zekeringen op schade door hitte of corrosie, plaats ze terug als ze in orde zijn, vervang beschadigde zekeringen als die er zijn, bij mij deed het hetzelfde, geen van mijn zekeringen zag er slecht uit, maar er moet ergens een slechte verbinding zijn geweest met een van hen, want sindsdien is het niet meer gebeurd.

Had een probleem met mijn lege batterij, zette een meter op de batterij terwijl hij draaide en toonde slechts 12 volt. De zekering van de spanningsregelaar eruit gehaald en 14 volt gemeten. Zekering was goed, maar merkte dat de contacten op de zekering een doffe grijze uitstraling hadden, neem aan dat dit komt door hitte veroorzaakt door een hoge stroomafname die meerdere uren 's nachts met de HID'S aan stond. Geschuurd, geĂŻnstalleerd, 14 volt gemeten bij de batterij tijdens het draaien.

Garantie of niet & Kentekenplaat

Allen, terwijl ik onder mijn RSX860i met 8 uur zocht naar een plek om mijn kentekenplaat te plaatsen. Ik merkte dat mijn rechter achterschokdemper schade heeft door de veer. (hopelijk is mijn foto geĂĽpload.)

Is dit iets dat ik terug moet brengen naar de dealer? Is dit normaal?

Op dezelfde noot, waar moet ik de kentekenplaat op deze machine plaatsen?

**De foto is om de een of andere reden ondersteboven geplaatst, dit is de onderkant van de schokdemper**

Attachments

Ja, wat CheifWolf34 zei is niet normaal.

Ik heb mijn plaat/LED-frame in het midden van de machine gemonteerd. Ik heb het frame zo geplaatst dat materiaal dat uit de doos wordt gestort (met de achterklep verwijderd) de plaat niet raakt.

Ja, wat CheifWolf34 zei is niet normaal.

Ik heb mijn nummerplaat/LED-frame in het midden van de machine gemonteerd. Ik heb het frame zo geplaatst dat er geen materiaal dat uit de bak wordt gestort (met achterklep verwijderd) de plaat zou raken.
Ik dacht eraan om het op de kleine lip onder de laadvloer te monteren, op deze manier kan ik de laadvloer nog steeds kantelen.

Ik word ziek van dit ding dat bij de dealer staat.

Attachments

Ik dacht eraan om het op de kleine lip onder het bed te monteren, op deze manier kan ik het bed nog steeds kantelen.
Ik geloof dat ik dit precies zo heb gedaan, met één uitzondering (ontdekte ik achteraf): de kentekenplaathouder raakt mijn verlenging van de trekhaakbuis - als ik het bed omhoog doe - oeps :D :D Geen probleem, ik kan de trekhaakbuis eruit trekken als ik de kiepbak gebruik.

Ik begon een slecht brandstofverbruik en startproblemen te krijgen met misfires bij koud weer, wat uiteindelijk de brandstofdruksensor bleek te zijn. Blijkbaar vervormt de plastic behuizing, wat leidt tot verlies van brandstofdruk. Heeft al mijn problemen opgelost, nu loopt hij geweldig.

Probleem met het batterijlampje verholpen. De zekering van de regelaar gecontroleerd, en ja hoor, die was heet geworden. Toen ik er toch mee bezig was, heb ik ALLE mogelijke elektrische/oplaadproblemen gecontroleerd en alles was in orde. Nu verder met mijn lift en 28" Outback Max banden!

Ongeveer 250 mijl (best zware mijlen, mag ik wel zeggen). Een tand van het ringwiel afgebroken en daarbij een gat in de differentieelbehuizing geprikt.

81 - 100 of 135 Posts