Laten we kilometers, problemen en het type rijden of gebruik voor uw RSX opsommen... Ik heb gehoord van sommige mensen met een aantal grote problemen... Ik ben nu een beetje bezorgd dat mijn garantie verlopen is.
Hoi, Marcus...Ik heb je een PM gestuurd.beide stoelen moeten verwijderd worden. dan de versnellingspookafdekking en de panelen rond het midden van de machine. en de luchtfilterbehuizing. dan moet u de stoelsteun verwijderen die met een paar bouten vastzit en dan kunt u bij de afdekking komen. verwijder ook de aandrijfas van de afdekking, die wordt vastgehouden met een borgring die voorkomt dat een borgpen eruit komt. dan hoeft u alleen nog maar de afdekking te verwijderen. zo simpel als ik het kan maken. moest het twee keer doen.
????? ik heb het niet gekregen.Hoi, Marcus...Ik heb je een PM gestuurd.beide stoelen moeten worden verwijderd. dan de versnellingspookafdekking en de panelen rond het midden van de machine. en de luchtfilterbehuizing. dan moet je de stoelsteun verwijderen die met een paar bouten wordt vastgehouden en dan kun je bij de afdekking komen. verwijder ook de aandrijfas van de afdekking, een borgring voorkomt dat een rolpen eruit komt. dan hoef je alleen nog maar de afdekking te verwijderen. zo simpel kan ik het maken. moest het twee keer doen.
Teruggekregen van de dealer met een nieuwe koppeling geïnstalleerd (4e, inclusief de originele). Mij werd verteld "dit is de laatste onder garantie!". Ik denk dat we het zullen zien. Ik heb er een paar uur mee gereden met een omgevingstemperatuur rond de 90 graden en alles leek in orde. Eén ding dat me opviel, was dat er in de lage versnelling wat speling leek te zitten in de koppeling. Ik neem aan dat dit een goede zaak is, omdat het ruimte lijkt te geven voor uitzetting.23,3 uur en 210 mijl. We zitten aan onze 3e koppeling en, wat ik aanneem, de 4e, als ik hem volgende week terugbreng voor hetzelfde probleem. Blijkbaar houdt hij niet zo van de zomers in Louisiana.
Ik heb een aftermarket stuurbekrachtigingskit in mijn 825i geplaatst. Maakte een enorm verschil.Heb een 2012 RSX850i...Wou dat ik de stuurbekrachtiging had genomen, zodat mijn vrouw er net zoveel van kon genieten als ik...
De meeste automobieltoepassingen gebruiken een zogenaamde VRLA-batterij, een ventielgestuurde loodzuurbatterij. Deze zijn afgesloten en kunnen niet worden bijgevuld. Onder absoluut perfecte omstandigheden gaan ze 7 tot 10 jaar mee. Vulbare loodzuurbatterijen kunnen langer meegaan met perfect onderhoud en omstandigheden...Weet iemand wat voor batterijduur je kunt verwachten van de RSX850i? Heb een 2012 en reed vanavond bij 20°C, en toen ik mijn verlichting aandeed ging het batterijlampje op mijn scherm branden. Verlichting uit, batterijlampje bleef branden. De batterij heeft een kleine '13'-sticker, maar het was te donker om te zien wat er verder op stond.
Ik dacht eraan om het op de kleine lip onder de laadvloer te monteren, op deze manier kan ik de laadvloer nog steeds kantelen.Ja, wat CheifWolf34 zei is niet normaal.
Ik heb mijn nummerplaat/LED-frame in het midden van de machine gemonteerd. Ik heb het frame zo geplaatst dat er geen materiaal dat uit de bak wordt gestort (met achterklep verwijderd) de plaat zou raken.
Ik geloof dat ik dit precies zo heb gedaan, met één uitzondering (ontdekte ik achteraf): de kentekenplaathouder raakt mijn verlenging van de trekhaakbuis - als ik het bed omhoog doe - oepsIk dacht eraan om het op de kleine lip onder het bed te monteren, op deze manier kan ik het bed nog steeds kantelen.