John Deere Gator Forums banner
121 - 135 of 135 Posts
No cóż, wiara w John Deere została przywrócona, serwisant w salonie stanął po mojej stronie i sprawił, że John Deere zapłacił za nowe sprzęgło główne, ale nie chcieli zapłacić za robociznę. Skontaktował się z dealerem, u którego kupiłem i zgodzili się zapłacić połowę robocizny, więc będę musiał zapłacić 180,00 $. Niezbyt idealnie, ale przynajmniej zapłacili większość, więc pozostanę klientem. Mam nadzieję, że nowe sprzęgło wytrzyma dłużej niż to!
 
Mam Trail z 2014 roku, z przebiegiem około 800 mil. Jedynym problemem, jaki miałem, był uszkodzony przedni mechanizm różnicowy, a to z powodu ciężkiej nogi w trudnej sytuacji. Poza tym maszyna była bez zarzutu.
 
Tylko przypomnę, sprzęgło i maszyna działają idealnie, a kierownik serwisu zadzwonił tylko po to, żeby sprawdzić, jak się sprawy mają! To wspaniała obsługa, która pokazuje, że dbają o swoich klientów. Będę nadal kupować John Deere!
 
Skontaktowałem się ponownie z moim dealerem JD w sprawie topiącego się bezpiecznika regulatora napięcia i powiedziałem im, że członek tutaj powiedział, że istnieje ulepszony blok bezpieczników, który rozwiązuje ten problem. Dealer sprawdził więc swój system i tak, JD oferuje blok bezpieczników za 25 dolarów, który ma rozwiązać ten problem. Zostanie to objęte gwarancją i mam nadzieję, że rozwiąże to mój problem.
 
Więc ponownie skontaktowałem się z moim dealerem jd w sprawie topiącego się bezpiecznika regulatora napięcia i powiedziałem im, że członek tutaj powiedział, że istnieje ulepszony blok bezpieczników, aby rozwiązać ten problem. Dealer sprawdził swój system i tak, jd oferuje blok bezpieczników za 25 dolarów, który ma rozwiązać ten problem. Zostanie to objęte gwarancją i mam nadzieję, że rozwiąże to mój problem.
Czy to naprawiło problem, szefie?

Wysłane z mojego SAMSUNG-SM-G935A używając Tapatalk
 
Nie, to nie to. Zrezygnowałem z technologii jd i prześledziłem problem do wody dostającej się do jednej z wtyczek reflektorów. Wysuszyłem i nałożyłem trochę silikonu dielektrycznego, co rozwiązało problem. Aby to znaleźć, oblałem maszynę wodą, odczekałem godzinę, odłączyłem akumulator, podłączyłem miernik do plusa regulatora napięcia i do masy, a następnie wyciągałem bezpieczniki, aż znalazłem obwód z częściowym uziemieniem. Stamtąd zacząłem sprawdzać połączenia.
 
Również Josh, dodam, że jeśli włączę jednocześnie reflektory, HID i stereo, bezpiecznik zacznie się topić. Dzieje się tak dlatego, że przekraczam 38 amperów. Powiedziano mi, że podwójny zestaw akumulatorów powinien to naprawić.
 
Proszę bardzo, proszę pana. Czy brzmi to jak tykanie zaworu czy stukanie?
Zdecydowanie stukanie. Mam problemy ze słuchem, więc poprosiłem kolegę (mechanika motocyklowego), żeby posłuchał, zanim go zabrałem. Słuchał go za pomocą stetoskopu mechanika i uważa, że dochodzi z dolnej części. Jeszcze ani słowa od dealera. Mają zaległości.
Cholera..............Przykro mi to słyszeć. Daj nam znać, co powie dealer.
Czy dowiedziałeś się, co to za stukanie? Jeździłem kilka dni i mój ma stukanie. Zdarza się losowo, ale na pewno tam jest.
 
Mam 2012 rsx 850i. Zacznijmy od złych rzeczy. Dostałem go w 14 roku, kiedy był jeszcze nowy i niesprzedany, dostałem na niego okazję. Kiedy go kupowałem, czytałem recenzje o tym, jak słabe są przednie dyferencjały, jak słabe są osie. Problemy ze sprzęgłem. I była aktualizacja dla sprzęgła głównego i wtórnego. Plus aktualizacja dla skrzynki bezpieczników. Pierwszą rzeczą, która się zepsuła, był hamulec ręczny. I to był problem, który naprawiałem już trzy razy. Zrobili to 2 razy w ramach gwarancji. To było mało mil. Ale zrozumcie, że jeżdżę 75-150 mil za każdym razem, gdy jeździmy. Potem panel bezpieczników się stopił i włożyli 4-przewodowy, problem zniknął. Potem napęd na 4 koła nie chciał wrócić do 2wd. To była uszczelka na wtyczce przy przednim dyferencjale. Łatwa naprawa, gwarancja. Potem straciłem sprzęgło główne i pasek. Pasek zawiódł w taki sposób, że linki w pasku zablokowały sprzęgło główne i wtórne i zrobili aktualizację, a potem nowe sprzęgła i pasek w ramach gwarancji. Deere mnie wspierał. Deska rozdzielcza wysiadła przy 3500 milach i włożyli nową, a to przyszło z aktualizacją pcm, która podniosła mój ogranicznik do 60, jak mówią, ale wyciągam z niego 63 mph.

Nigdy nie miałem problemu z przednim mechanizmem różnicowym. Ani z osią. Zmieniłem kilka osłon, ale to wszystko. Ma teraz 3500 mil i nie potrafię wam powiedzieć, ile razy wyciągałem wszystkie marki i modele sxs z gór i jak cholernie ciężko dla tego byłem. Kiedy mówię, że jestem dla niego ciężki, to niedopowiedzenie.

Żeby być szczerym, zamówiłem dziś nowy 860 z wydechem muzzy, tunerem, podnośnikiem 2” i zestawem opon big horn 27”, tak jak fabryczne big horny. I fajkę. Uwielbiam to, wczesny model miał kilka problemów, ale mamy zaplanowaną wycieczkę Hatfield i McCoy na tydzień. Jestem pewien, że to będzie 6-800 mil. Więc będę was informował o problemach i jak się prowadzi.
 
Nie miałem żadnych problemów z moim RSX z 2016 roku, jeżdżę nim ciężko latem i o wiele ciężej zimą. Wszystko od twardego podłoża po czołganie się w głębokim śniegu. Przebieg jest jaki jest, po prostu dolewaj gazu i ciesz się.

Joe Garland
Yarmouth, Maine.
 

Attachments

Nie miałem żadnych problemów z moim RSX 2016, jeżdżę nim ciężko latem i znacznie ciężej zimą. Wszystko od twardego podłoża po czołganie się w głębokim śniegu. Przebieg jest jaki jest, po prostu dolewaj benzyny i ciesz się.

Joe Garland
Yarmouth, Maine.
Fajny zestaw!
 
Dzięki, to było dużo zabawy i wszędzie przyciągam dużo uwagi. Dużo pytań i komentarzy na temat budowy. Jak widać na zdjęciach, zawsze ewoluuje, nie wiem, co będzie dalej?
 
Walczyłbym z firmą Deere, jeśli nadal byłaby na gwarancji lub biorąc pod uwagę ograniczone użytkowanie. Mają ten problem od lat i niestety zbyt wielu klientów jest skłonnych przymykać oko i płacić za ich błędy. Dopóki klienci będą głosować swoimi portfelami i wspierać takie zachowanie, nic się nie zmieni.

Powodzenia.
 
121 - 135 of 135 Posts